Kokapena
Hizlariak
Antolatzaileak
Shaderren erabileran modu praktiko eta ulergarrian barnera zaitezen pentsatu da iLithyak eskainiko duen tailer hau, baita programazio grafikoan aurretiazko esperientziarik ez baduzu ere. Saioan zehar, pixel shaderrekin GLSL (OpenGL Shading Language) lengoaian lan egiten ikasiko duzu, oinarrizko kontzeptuak aztertzen, esaterako pixelak manipulatzea RGB kolore modeloaren bitartez.
Workshopak shaderren idazketatik grafikoak denbora errealean manipulatzeko tekniketara arte barne hartuko du, eta oinarri sendoa emango dizu programa horiek aplikazio grafikoetan efektu bisualak sortzeko nola erabil daitezkeen uler dezazun. Saioa garatzaile, diseinatzaile eta Creative Coding munduan hasi nahi duen edozein interesduni zuzenduta dago.
Informazio gehiago
Zer espero behar da tailer honetatik?
Pixelen deskodetzea aka fragment shaders.
Pixel shaderren oinarrizko template baten oinarrizko konfigurazioa GLSLen.
Aztertzea RGB kolore modeloa eta gradienteak, pixel shaderrek nola funtzionatzen duten ulertzeko.
Artelan abstraktuak sortzea, patroi eta arte geometrikoan inspiratutakoak, programazioa eta matematikak erabiliz.
Gure sketch digitalak marraztu eta haiei mugimendua emateko ekuazio trigonometrikoak eta beste funtzio matematiko batzuk erabiltzea lagungarria dela modu bisualean ulertzea.